EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

S03E01

2007. augusztus 02. - Mirwen

és miután leléptek a festők, a mienk a lakás.

tegnap nekiestünk: én festékkaparóval az ablakoknak, egészen a nappaliig jutottam csak, annyi szar vakarnivaló van, meg az összes ablak szétnyithatós, szóval az így is sok ablakfelület hirtelen megduplázódik. Lemosás meg törölgetés, amit kicsit kurvára meguntam mert nem voltak alkalmas cuccaim a művelethez, és így inkább csak dühöngtem egy sort és átvonultam a konyhába a csempéről vakarni a festéket tovább. Eb közben spaklival a glett és festékmaradványokat vakarta fel a csupasz beton folyosóról meg közlekedőről, és seperte össze, majd apránként beletuszkolta a szemétledobóba a festők egy zsák szemetét amit itthagytak.

letörölgettem a fehér gipszporos erkélyládákat is, és istalláltam őket, majd a bennük megkövült földet kezdtem el fellazítani egy két három élvédővel, amit ott találtam szanaszét a földön, mint festők-hagyatéka. Muszáj volt ilyen nemigazánelőremozdító melót is csinálnom hogy legalább kedvem legyen ma is jönni, és ne utáljam már a környéket is. 

Viszont kitaláltuk hogy nem egyben fogjuk rendelni meg lerakni a lamináltpadlót is, hanem szobánként fogunk haladni, takarítás, ablakpucolás, szőnyegfelszedés (takarítás újra) és lamináltpadlólerakás ütemekkel. 

...és a legjobban az motivál hogy ha kész leszünk legalább a padlóval, akkor lehet majd csinálni egy jó kis lakásavatóféleséget. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr675664442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása