EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

S03E02

2007. augusztus 03. - Mirwen

adott:

ablak: 1db 125*125 (1részes), 1db 180*150(2részes), 2db 210*150 (3részes) ablak, ez összesen 10,56nm, ami duplán számolva - mert szétnyitható dupla szárnyú - 21,12nm ablaküveg.

ajtó: 3db KATEDRÁL - kurvaanyád - üveges szobaajtó 210*100, és egy erkélyajtó, 210*80-as szintén duplaüvegű (szétnyitható). Az összesen 8,06nm üvegajtó.

És akkor az egészet adjuk össze: 21,12+8,06=29,18, és ezt az egészet szorozzuk meg újfent kettővel, mert annak a rohadék üvegnek két oldala van: 58,36nm. Hát ennyit kell festékkaparóval átmiliméterezgetni nem semmi erőfeszítéssel, majd három soron lemosni. A katedrálhoz meg jön a higító meg a fülpiszkáló.

de tegnap már a felénél jártam, és nagyon látványos, úgyhogy most mégse nyígok annyira. Pedig lenne miért: tegnap próbáltam kitakarítani a vécékagylót mert gyűlöltem hogy vadiúj, és mégis tiszta mocsok már, pedig még én nem is használtam, csak a sok melós, és azok meg ugye elvi és átvitt értelemben is szartak rá hogy tisztán tartsák, szóval súrolom épp nagy elánnal, amikor is gyanús szag csapja meg az orrom: higító.... hmmm... kefe-kefe-kefe, súrolgatom, bakker, mi ez a fehér csapadék itt a víz felszínén?! kiveszem a vécékefét, és elhűlök: fehér OLAJFESTÉK!!! a lefolyó alja tele van fehér olajfestékkel!!!! hát hogy száradt volna le a pöcse annak amelyik beleönti a vécémbe a kurva olajfestékét! hát mit képzelnek ezek?! és akkor most mi legyen? környezettudatosan öntsek bele két liter higítót és inhaláljak? vagy hívjam fel azt amelyik beleöntötte és a hajával tunkoljam ki??

de komolyan hogy lehet azt onnan kiszedni szerintetek??

 -----

update: felhívtam a festőt és eljön a hétvégén kitakarítani. csak előtte le kell szedni a wckagylót, és kiszárítani. (Nem akartam mondani hogy jakérem, úgy nekem is menne...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr625664443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása