EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

felújítás S03E04

2007. augusztus 10. - Mirwen

egy csomó mindent akartam írni, de sosincs időm, vagy ha van, akkor meg nem alkalmas blogolásra.

a legfontosabb, ami miatt két napig még depressziós is voltam hogy elbasztam. Nem jó a koncepcióm, nemmegy. mármint lakásberendezésileg. A nappaliba papíron elfér egy ülőgarnitúraadag ÉS egy étkezőasztal is, de gyakorlatilag hacsak nem bútoráruházat akarok nyitni, akkor ez nem jó. Sőt, szar. és akkor innentől borult minden, mert ugye valahogy úgy lett volna hogy mivel mini a konyha, ezért a nappaliban lesz egy asztal, ami szükség esetén étkezőasztalként funkcionálhatott volna. Középső szoba iroda/számgépszoba, a háló meg ugye háló - incl. szekrények.

Ezzel ugye borult az asztalt a nappaliba tervem, és ezt fejelte meg még anyám, hogy a tőlük nászajándékba kapott zongorát akkor mikor is viszem fel a lakásba, ha már olyan szépen állunk. Háttööööö...

Eleinte minden kvázi felesleges - értsd: nem nappali és nem háló - bútor a középső szobában landolt (már papíron) de aztán ugye most ló túlsó oldala, és társai, szóval újra kellett gondoljam az egészet. a végén már úgy voltam hogy oké, akkor a nappali legyen a háló, a háló meg a nappali, és majd jól megszokjuk hogy sötét a nappali, és sosem fogunk tudni aludni a világos-élénkzöld hálóban. meg hogy elbasztam, és különbenis.

Mindehhez jött tegnap egy olyan eső hogy a teraszon lévő balkonládából a föld háromnegyedét kiverte az eső a szépen festett teraszfalRA, meg az összes nappali-terasz nyílászáró nyakig mocsok volt a burkolattal együtt. Meg persze beázott a fel nem tett ablakoknál a párkányra az eső, onnan le a lamináltpadlóra, meg tiszta mocsok lett az apránként lemosott redőny is, meg TERMÉSZETESEN az összes ablak is.

Ha már hibák: Épp újságolni is akartam hogy bibibíí, kicseréltem egyedül az egyik redőnyön a gurtnizsinórt - vagy hogy hívják azt amivel felhúzzák -, egyesegyedül, és mégcsak ki se estem az ablakon, és most működik, mint kés a vajban, és még szép új fémszerkezetkéket is találtam hozzá, tudod amin görög, meg amivel meg lehet állítani hogy felhúzva maradjon, és a madzag is csodaszép, amikor levágtam a madzagot, végét szépen - halál professzionálisan - el is égettem, nehogy felfeseljen (így ragozódik ez?), beállítottam irányba, és odaadtam ebnek hogy csavarozza vissza a helyére, amikor kiderült hogy KICSIRE szabtam azt a nyamvadt madzagot!! lemegy teljesen, meg minden, de pont elfogy a végén a madzag! mintha nem ötvenszer néztem volna oda, hogy legyen elég, de nem. valami Bermuda háromszög lehet a redőnydobozban, mert úgy jó fél méter tűnt el valahol szőrénszálán...

hát ilyen nyígjaim vannak mostanában...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr505664452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása