EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

felújítás S03E05

2007. augusztus 13. - Mirwen

képeket otthon felejtettem a gépen, úgyhogy most csak szóban:

kész az összes lamináltpadló, eb megvette és elkezdte a szegélylécezést, én megcsináltam négyből három redőnyt (negyediknek a tengelye törött, ahhoz majd szaki kell) és megvettük az összes konyhai alsószekrényt. 

Konyhaszekrény részletek:

bal oldalra jön egy mosogatószekrény, aztán egy üres lyuk - ott lesz a mosogatógép egyszer (egy messzi messzi távoli galaxisban), és egy drótkosaras szekrény (mert a fiókos kurvadrága).

jobb oldalra jön egy háromfiókos, egy sütőszekrény és egy újabb drótkosaras.

Nos ebből az öt szekrényből én tegnap este hármat össze is csavaroztam, a végén már vért izzadva, a tenyerem közepén méretes vízhólyagok. így jár az akinek nincs akkus csavarhúzója. De a szekrények lábakon, fiókok görgőkön, ajtók pántokon. Öröm.

Eb közben iszonyatosan belemerült a szegélylécezésbe, elkapta a gépszíj, és mostmár kábé egy barokk kastélyt is kiszegélylécezne, ha kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr615664458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása