EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

almafa béta

2007. szeptember 26. - Mirwen

Tegnap az utolsó szekrényajtót vettük meg az ikeában, ugyanis egy ajtószárnnyal kevesebbet adtak a múltkor. Egy jól megérdemelt hotdogra bementünk a büfébe, és épp mustárt meg ketchupot akartam nyomni a kis hotdogokra, amikoris két erdélyi harmincas pasi is odanyomult a ketchupokhoz és elkezdtek nyüzsögni, én meg nem tudtam koncentrálni a hotdogtöltögetésre, és már épp kezdtem volna bosszankodni, amikor megszólított az egyik:

"neharagudj, kiolvasnád nekem hogy melllyik a csipőss kecsáp?

Pontosan vele szemben meg ott lógott a három piros meg három sárga flakon, himbálóztak öles betűkkel az oldalukon hogy "CHILIS KETCUP", "KETCHUP", "KETCHUP", "MUSTÁR", "MUSTÁR", "MUSTÁR". Egy pillanatig nem is értettem a kérdést, aztán megmutattam, a másik meg megkérdezte hogy van-e majonéz. Neki meg mondtam hogy nincs. Rém aranyosak voltak, ahogy a ketchupos pasas is vissza-vissza kérdezett hogy "bisztoss?" "bisztos ez az amelyik nem csíp?". Kicsit zsezsegtek még ott a flakonokkal, aztán elvonultak jókedvűen enni az egyik álló asztalhoz, majd meg ki a metró felé.

még sosem találkoztam igazi analfabétával 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr525664493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása