EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

nincs cím

2008. január 05. - Mirwen

szóval most tényleg nem rinyálásképpen írtam a dologról, mármint nem sajnláltatás meg hasonlók; kizárólag figyelemfelkeltés a szándékom.

Valahogy most békét kötöttem az univerzummal ezügyben (is), különbenis nagypapám csütörtök reggel indult el A Hivalatba szólni az érdekemben (meghalt). Mostanra már biztos kanasztáznak nagyimmal, és nagyon nagyon jó nekik 10 év után újra együtt.

Ezenkívül apám meg egy hős volt, mert befeküdt kórházba megcsináltati az orrsövényferdülését, és tegnap már a műtét után meglátogattam, és mivel nekem is kéne ilyen műtét szinte csak jót mesélt róla, holott tudom hogy horror műtét, hiszen az ARCOD KÖZEPÉT KALAPÁLJÁK meg vésik... és nem altatnak.

Reggel aztán csodálkoztam is egy pillanatig hogy miért álmodtam azt hogy ömlik az orrom vére síelés közben és élvezem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr415664551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása