EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

London sztájl

2008. január 07. - Mirwen

S.A. volt kollégám, aki Bélaként vállalta csak fel az itt szereplést, különböző vicces helyzetbe keveredik Londoni élete folyamán

"Itt egyebkent a helyzet stabil, orzom legendas rossz kedvemet.
Ma vonattal jottem be, mert a komoly kerekparomat mutik, a rosszabb biciklim, meg eleg fura hangokat hallatott, amikor tesztelgettem, es nem voltam biztos benne, hogy nem leheli ki a lelket, ha megprobalok vele bebiciklizni. Ezen felul azt is tudtam, hogy azzal a kerekparommal a vezetoi elmeny szo szerinti es atvitt ertelemben is kimeriti az angol "pain in the ass" kifejezest, aminek oka a gyenge minosegu nyereg.
Azonban, ha tudom mit elek at a vonattal, akkor felvallalom az apro kis fajdalmat, amit a kerekparozas okozott volna. Kezdodott ott, hogy a jegykiado automatak bedoglottek. Be kellett allni a sorba, de a ket ablakbol az egyiket permanansen kisajatitotta egy anya es a lanya. Valoszinuleg az elet ertelme meg minden egyenletet dolgoztak ki a penztarossal, mert minden egyeb kerdest hamarabb lezartak volna. A sorbol megtekintettem 2 vonatom elmenetelet ( 8.08, 8.14). Aztan vegul a 8.28-ast sikerult elernem, amivel csak annyi problema volt, hogy mar az is csoda volt, hogy fel tudtam szallni. A szardiniak sztrajkot hirdetnenek, ha ilyen szorosan kellene lenniuk. Az angolok egyebkent hozza vannak szokva, hogy szemelyes teruket ilyen offenziva eri, es vedekezes keppen barmilyen szerencsetlen pozicioban tudnak ujsagot olvasni. En mivel elkovettem azt a hibat, hogy ugy szalltam fel, hogy a konyvem a leengedett kezemben volt, ezert azt mar keptelenseg volt az arcom ele emelni a tomeg miatt. Cserebe tudtam olvasni legalabb 6 pletykalapot es 4 orszagos napilapot, amig beertunk. Kepbe vagyok Brittneyvel es a terhes hugaval kapcsolatban is. Kapaszkodni se kellett, ki voltam tamasztva. London Bridgenel azt hittem minden jora fordul, mert  majdnem emberi korulmenyek keletkeztek, de aztan a bakter szivos turelemmel kivarta, hogy megint elerje a vonat az eredeti menetgazdasagossagat az utasszamot tekintve. Szerencsere, a leszallas konnyen ment, mert az ajtonal alltam, csak egy urat kellett megkernem, hogy nyomja mar meg a nyitogombot es kiestem. Erre a szivessegre azonban ra voltam szorulva, mert keptelenseg lett volna megfordulni, . A tanulsag az, hogy nem eleg jo helyen lenni, de jo iranyba is kell allni."

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr605664553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása