EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

szenyó

2008. február 27. - Mirwen

na, első feladat teljesítve, odamentem akkor és úgy ahogy kellett, most megvan.

viszont, bunkó állat módjára rögtön nekiestem a másik két poharát szorongatónak, akik később mint kiderült, Szuperapu és Mimke volt. Valahogy annyira abszurd volt a helyzet hogy kirohanok melóból, be egy ...-ba, aztán ott meg elmakogom a pincérnek hogy "Lepsényi pihenőhely", hogy utána a kíváncsiságom legyőzte a józan tisztességtudó énem, és rögtön kifaggattam a láthatóan ugyanezért ott tartózkodó másik két delikvenst, holott szerencsétlenek tuti mindenre vágytak csak arra nem hogy egy idióta minden teketória nélkül kérdezősködni kezdjen. Aztán szinte köszönés nélkül kivágtáztam.

Akaratukon kívül inkognitó romboltam.

énkérekelnézést

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr975664605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása