EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

fagyi

2008. május 20. - Mirwen

egy hete megvettük az új háztartási cuccost, az elengedhetetlen új nyári kelléket, a fagyigépet. Csak fél literes, picike, de a fagyasztó fiókjába nem is férne nagyobb, viszont olcsó és rögtön két alsó hűtőtállal jött, ami remek, ha azonnal mégegy fagyit szeretne az ember. 

Elsőre David Lebovitz féle alap vaníliafagyit gyártottam (Chilinél találtam ezt az embert, mint fagyi-etalont) és az eredmény több mint fantasztikus lett... Isteni finom, gyönyörűen néz ki és pont jó állagú. 

Kis hibája a gépnek hogy lágy fagyit csinál, bár ez csak nekem hiba, mert eb például ezt favorizálja, de én viszont mindig is inkább jégkrémes ember voltam a fagyival szemben. Szóval nekem akkor jó, ha elkészítés után dobozba töltöm és berakom a mélyhűtőbe még egy kicsit gondolkozni.

Ezek után készítettem egy erdei gyümölcsös joghurtot is, ismét D.L. receptje alapján, illetve egy másikat is, amikor vaníliás alap joghurt fagyit csinálta, és hozzá külön gyümölcs öntetet, rétegezve. a joghurtosakat diétásra készítettem, csak joghurt, gyümölcs és cukor helyett canderel.

eddig masszív siker, mindenkinek csak ajánlani tudom. és tényleg megéri pöcsörészni a főzős fagyikkal...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965664651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása