EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

játék

2008. május 23. - Mirwen
Volt ez a hosszú játék a jatek.freeblog.hu-n, amin indultunk négyen (senoi, ffc, eb meg én). Szerintem fantasztikusan jó volt, mindig is szerettem az ilyen nyomozós, kitalálós, megtalálós játékokat, rejtvényeket, feladványokat, úgyhogy teljesen testhezálló volt, és ahogy a csapatot elnéztem, a töbieknek is. Voltak vicces pillanatok, mint amikor a fináléban egyedül nyomtam a városi feladatot, és pl meg kellett számolni a millenárison hogy "hány harang van fent?", először ugye azt se tudtam hogy van harang, aztán hogy merre, aztán meg mikor a zsúfolásig tömött napsütéses délutánon leültem a domboldal aljába egy padra, szembe a domboldallal, amin úgy kétszáz ember nézett vissza, és elkezdtem egy tollal meg egy papírral a fejük felett lévő (asszem) hatvan darab kis harangot megszámolni, vagy négyszer, miközben mint egy holdkórost figyeltek engem hogy mi a frászt csinálok, és vajon mikor kezdek hangosan hittéríteni mondjuk; vagy mikor a szanaszét komplikált feladatoknál valamelyikünknek hirtelen beugrott a jó válasz pedig már több napja forgolódtunk csak este az ágyban alvás helyett, vagy amikor a munkahelyemen már a fél csoportot bevontam egy-egy feladat megoldásának kiderítésébe, vagy amikor minél több nyomozót kellett találni, és senoi talált egy adatbázist 2506 darab nyomozóval, vagy a amikor elvileg nálunk lett volna valamilyen kulcs, és összesen egy ásványvizes üveg és egy kisautó volt nálunk én meg nagykéssel álltam neki hogy most atomjaira szedem a kisautót, mert biztos abban van, nos ezek mind-mind fantasztikus élmények maradnak.

A végén még a győzelmet vacsorástul is visszamondtam volna, csak lehetett volna még játszani.

A vacsora amúgy isteni volt, fényképezőgépet nem mertünk vinni, de azért telefonnal lekommandóztuk az összes ételt. így most nyugodt szívvel tudom (én) ajánlani pl a vargányás levest, a kacsamellet és a creme brulee-t, mert ezek világbajnokok voltak, még ha a medvehagyma teljesen hiányzott is a krumpliról (helyette petrezselyem volt).

Szóval annyit szeretnék még hozzátenni hogy nagyon jó volt játszani, köszönjük a szervezőknek, és a többi lelkes csapatnak is, mert jó ellenfelek nélkül egy verseny mit sem ér...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr925664652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása