EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

lost

2008. június 06. - Mirwen

tegnap néztem meg a Lost negyedik season záróepizódját, és azért elég kafára sikerült megcsinálni. Párszor már pedig hülyét kaptam évközben hogy hogy lehet ennyire húzni mint a rétestésztát, de azért le a kalappal hogy immár negyedik megy a sorozat, és negyedik éve követjük azt a 103 napot - plusz-minusz sokév - amit ott töltöttek, és hogy mennyire nagyon előttem van az az este, amikor épp irc-n szóltak hogy van ez az új sorozat, nézzem meg, és mikor elkezdtem az első részt, akkor onlájn voltam épp a csatin is, és vagy hatszor abba akartam hagyni, mert egyedül, éjjel majd' beszartam a félelemtől, és ott bíztattak, hogy jobb lesz, ne fossak.

és akkor négy és fél évvel később ugyanúgy rettegve ülök a fotelban a tévé előtt késő este, akkor azért azt kell mondjam, tudnak valamit... hogy hogyan kell az énfajtámat izgalomban és rettegésben tartani.

mert eb pl kifejezetten rühelli. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr315664666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása