EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

szombatvasárnap

2008. június 29. - Mirwen

szombaton ebék szüleinél voltunk, egy gigantikus dugó miatt egy kerek óra voltátjutni az árpádhídon, pedig ugye mi a flórián tértől nem messze lakunk... ott bográcsozás meg ettem igazi hamuban sült pogácsát is, mert kész lett a kemence az udvaron, és azt is kipróbáltuk. Azért nem semmi, amikor a betett pogácsa alig több mint 10 perc alatt elkészül és összehasonlíthatatlanul finomabb lesz mint a sütős verzió...

viszont estére jól lehűlt a levegő, én meg ilyen anomáliára nem voltam felkészülve, úgyhogy azthiszem kicsit meg is fáztam, legalábbis estére nagyon fájt a fejem és kis hőemelkedésem is volt. Erről jut eszembe, mind tegnap mind ma tizenegyig aludtam, és utána is mint aki haldoklik, nem tudtam kimászni az ágyból, bágyadt voltam mint egy téli-őszi légy...

mostmár eléggé nagy kicseszés lenne ha mégsem lennék terhes, mert ennyi tünetet és ilyen unalmas blogot rég nem voltam képes összehozni...

de legalább ezt is az ágyból gépelem, mert megtehetem.szmájli.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr855664691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása