EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

kinyírom a növényemet

2008. augusztus 19. - Mirwen

tegnap elmentem végre hogy bejelentkezzek a védőnői hivatalban, de erre kiderült hogy aug 20 miatt majd csak 27-én kell mennem, azaz már majdnem 16 hetes leszek mire lesz kiskönyvem. Fantasztikus hírek.

ezenkívül asszem visszamegyek balatonra.

de addigis itthon három hét szennyesének érek nemsokára végére.

ezenkívül reggel mikor épp a mosogatógépbe pakoltam be, egy nagy bögrét kaptam fel, és mivel majdnem tele volt még vízzel, rálocsoltam a filodendronra. Aztán rájöttem hogy igaz hogy mindig vizet iszom itthon, de tegnap kivételesen limonádét csináltam. Szóval kíváncsi vagyok hogy mit szól a lime lének és az agave szirpunak a vizen kívül a szerencsétlen növény....

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr385664744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása