EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

félre

2008. szeptember 04. - Mirwen

namármost az van, hogy félreértettetek kicsit amikor azt mondtam hogy okoskodó anyukáktól nem kell tanács. De persze akkor én is épp hullámvölgyben voltam. Namost kifejtem ezt bővebben: nem ezt/így akartam írni, már megbántam, mert mindenki aki ezt olvasta és írt, azzal kezdte hogy nem akar okoskodni, ezért nem is írt ezzel kapcsolatban semmit, holott igenis szükségem van mindenféle infóra, ki hogy élte meg az egészet, stb. Leginkább ezek a "így gondoltam" vs. "ez lett", meg a "ez lett" vs. "így csinálnám legközelebb" megtapasztalások. 

az okoskodók itt a szüleim, védőnőhelyettes, az idősebb generáció, akiknek már az idő múlásával szinte semmi valóságalapja nincs a gyereknevelésről, mert olyan rég történt az egész, és persze mindenre csak a már megszépített emlékek meg az eltúlzott rosszak maradnak. 

De tőletek értékes infók ezek, még valósághűek, és a mostani körülményeket veszik figyelembe, úgyhogy tessék osztani nekem az észt! szmájli

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr295664757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása