EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

hétvége

2008. szeptember 08. - Mirwen

Hétvégén balatonnál voltunk, ami a létező legjobb döntés volt mert az idő isteni, a víz mégistenibb és a tömeg meg alig. Napoztam is sokat, bár nagyon viccesen nézek ki, mert próbáltam hasra fordulni a hátamat napoztatni, de öt perc után meggondoltam magam, annyira kényelmetlen volt már. Szóval a hátam meg az egész hátsórészem hófehér, elöl meg csokibarna. 

És szerintem már érzem a gyerek apró rugdosásait.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr225664760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása