EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

árnyoldal

2008. november 21. - Mirwen

Mostanában kezd a várandósság terhességgé fajulni. Nem tudok felkelni az ágyból, csak lendületből, utána úgy járok mint egy pingvin, mert annyira fáj a keresztcsontom, melegem van, nem kapok levegőt, nem tudok már cipőt kötni (múltkor is néztek a Metro-ban amikor eb térdepelt előttem és kötögette a fűzőket, mint egy háromévesnek), enni csak a nyelőcsőbe megy, és úgy érzem hogy minden irányba elkezdtem nőni, nem is nőni, hanem terjedni.

Tudom, kussoljak, én akartam, csak gondoltam szólok, hogy nem feltétlen rózsaszín köd ez az állapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965664826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása