EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

hűtő alja

2008. december 08. - Mirwen


Ma nem volt semmi ebédem, a hűtő totál üres, én meg kezdtem éhen veszni. Mit lehet ilyenkor tenni?

Újra körbenézni hogy az üres hűtő alján esetleg búvik-e meg valami. 

Nos egy árva, kissé fonnyadt nagyobb fej zellert találtam a zöldjével. Na az alap megvan. Ezenkívül egy kicsi póréhagyma (vagy nagy újhagyma?), meg egy fél tálca szeletelt bacon. Olyan hat-hét szelet.

Kerestem egy nagyobb krumplit, meghámoztam, apró kockákra vágtam, majd a zellerről levágtam a tetejét, meghámoztam, szintén apró kockára vágtam, tetejéről a zöldekből kidobáltam a nemszépeket, többit megmostam alaposan. Pucoltam egy gerezd fokhagymát és a póré?hagymát felkarikáztam.

A bacont pici csíkokra vágtam, majd egy kis olajon kisütöttem, és kiszedtem külön egy tányérra, a lábasban maradt baconös olajra rádobtam a fele karikázott pórét, kevergettem kicsit, majd ráöntöttem a kockázott krumplit meg a zellert, meg a zöldeket és a gerezd hagymát, meg a maradék póréhagyma felét (hogy maradjon egy kb maréknyi friss a végére), átkevergettem így "szárazon", hogy sisteregjen egy sort, majd felöntöttem vízzel, és beledobtam egy húsleveskockát, őröltem bele kis borsot, de rájöttem hogy úgyis turmixolva lesz, úgyhogy dobtam bele pár szem feketeborsot és öt-hat szem rózsaborsot. Nagyon szeretem a jóóó borsos krémleveseket...

Most fő, mivel pici kockák, nemsokára megfő, ekkor átturmixolom, kis tejszín bele, majd a végén beledobom a sült bacon kockákat és a maradék pórékarikát, és a tetejére reszelek egy kis füstölt sajtot.

Nyamm!

ps: a bacon meg a húsleveskocka csak flancolás, el lehet ezek nélkül is készíteni, teljesen vega módon is.

------------------

nos megettem. ÁÁááááá, isteni lett! Nagyon ajánlom!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr805664842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása