EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

szendvics

2008. december 12. - Mirwen

Tegnap bébiszitteltük Berci unokaöcsköst fektetése után, hogy tesómék elszabadulhassanak egy kicsit vacsorázni barátaikkal. Este 8-11-ig szólt kábé a "munka", de Berci egyszercsak felsírt, úgyhogy mentem is fel megvigasztalni.

Kivettem a kiságyból, leültem vele a fotelba, majd hogy megnyugtassam, a mellkasomra fektettem, és simogattam a hátát. Aztán ahogy ültem ott, jött a fura érzés, hogy vagyok én alul, középen rugdos a gyerek, felül meg fekszik Berci.

Kicsi a rakás... szmájli

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr875664846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása