EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

36w0d

2009. január 22. - Mirwen

Ma betöltöttem a 36. hetet, kezdem a 37.-et, még 28 nap van hátra. Csúnyán benne vagyok a kilencedik hónapban, még négy hét hátra...

A gyerek statisztikailag 2750gramm súlyú és úgy 46 centi hosszú. 

De a statisztikai bizonytalanságokat már kezdtük unni, úgyhogy jövő héten kedden elmegyünk egy utolsó fizetős UH-ra, meg különben is a múltkor beparáztam hogy mi van ha mégsem kislány. Az ultahangos nőci mondta hogy ilyenkor már nem sokmindent látni a 4D-n, én meg megnyugtattam hogy nem az arca érdekel, hanem a méretei, hogy milyen pozícióban fekszik és hogy lány-e még.

A pozíció nagyon érdekes, mert kábé úgy érzem mintha egy négykezű-négylábú lény feszítene belülről, mint a Vitruvius-tanulmány... Ugyanakkor inkább csak a jobb oldalamon. Jobb bordám szíjjelrúgva, azon az oldalon szinte hegyes-asszimetrikusra nő a hasam is, főleg amikor keményedik.

A végére egy cukiság, a gyerek meg az apja zoknija:


A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr645664891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása