EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

bekk on trekk

2009. január 26. - Mirwen

Valahogy amióta itthon ragadtam vemhességem folytán, egy darab sorozatot se töltöttem le - archiválás céljából ofkorz -, mert mindig volt valami a tévében, vagy máshogy eltűnt az idő. De tényleg semennyit sem. Aztán két napja megtáltosodtam, ízítíví-t beizzítottam, és az összes sorozatbéli lemaradásom kjúba rendeztem, rögtön félúton el is fogyott a hely a vinyóról, höhö, aztán tegnap vettem még egy doboz csoki-vanília fagyit, és az előbb nyomtam meg épp a play gombot az első igazi reunion-hoz:

House MD S05E06, ölemben az irányító, meg egy doboz fagyi. Isteni!

Van még három napom havajolni... (pénteken NST again, vasárnap meg költözök le anyámékhoz...vagy nem)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr755664896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása