EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

EC még

2009. április 16. - Mirwen

Teljesen vegyesen csináljuk, azaz pelenka van rajta, és adott időközönként azt leveszem és tálka fölé tartom, illetve akkor ha úgy gondolom: nyög, nyom. Meg amikor nyilvánvaló: ébredés után, erőlködős puki után, kaja előtt, meg kaja után. Sok öltöztetéssel-vetkőztetéssel jár, de iszonyú jó érzés amikor egy pisiltetés után visszacsomagolod a pelusba, majd a következő pisiltetésnél leveszed, a pelus száraz, a gyerek meg a tálkába csorgat. Persze sokszor belepisil a pelusba is, de na bumm, nem érdekel, majd biztos lesz jobb is. De ha így marad, nekem az is jó. A lényeg hogy erőltetni meg teljesítményt elvárni nem szabad.

Szóval csak részleges. Sőt nagyon is, mert estére például nem is gondoltam csinálni, 1: nem merem zavarni ha végre alszik, 2: pólyában van.

A teljesen pelenka nélküliséget nappalra még nem tudom megoldani, ahhoz még nincs jó idő, és én lusta lennék ruhát cserélni rajta, szóval majd jön a nyár, akkor majd pólóban és zokniban lesz, és pelenkán fekszik. Szóval az jobb lesz, jobban lehet látni, de most az ilyen kísérleteim tüsszögésbe fulladtak, paraanya bekapcsolt, és azonnal felöltöztettem. (fázós vagyok én is)

Babylegset nem túrja le, sőt a kis zoknit is az tartja jól a lábán. Eddig egy darabom van, mert nem tudtam hogy kell-e egyáltalán majd, vagy beválik-e, de igen, úgyhogy most tervezek majd rendelni újakat.

Egy kép a jazzbalettos malackáról:

(textilpelus kicsit nagyobb csomag, a body meg már kicsi, a babylegs meg nagy, úgyhogy visszahajtottam, a zokni meg ismerős lehet innen)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr875664962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása