EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Sorozatok

2009. április 27. - Mirwen

Épp a Facebook-ot nézegettem, hogy van ott egy olyan a profilnál hogy "Favorite TV Shows", és ki kéne tölteni. Nos megpróbáltam összeszedni a sorozatokat amiket néztem, és ez lett:

is: 30 Rock, The Office, Big Bang Theory, House M.d.
Lost, Desperate Housewives, Mythbusters, 

also: Big Love, Dr. Who, CSI, Stargate Atlantis, Project Runway, Scrubs, Child of our Time

was: Little Britain, 24, The Wire, Sopranos, Heroes, Prison Break, Ramsay's Kitchen Nightmares, Battlestar Galactica,

(secret: Gilmore Girls, Dae Jang-geum, America's Next Top Model)

azaz amiket szeretek most nagyon, amiket nézek még, amiket szerettem (mert már vége lett, vagy mert meguntam), és a titkosak, amik égőnek találok, de mégis nézem.

És milyen a ti listátok?

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr675664970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása