EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

sorozatok még

2009. május 06. - Mirwen

kifogytam a sorozataimból, úgyhogy utánanéztem hogy mit lehetne még nézni, és mivel sokan ajánlották, elkezdtem a Terminator, the Sarah Connor Cronicles-t, meg a Fireflyt.

Nos a terminátoros nekem Arni nélkül, ezzel a "szerelmes vagyok a kisfiamba" személyiségzavaros  Tomb Raider anyukával nem fogott meg igazán, de már így is a negyedik résznél járok, szóval kussolok.

A Firefly-ról meg annnnnyi de annyi ömlengést hallottam/olvastam, hogy asszem túl magasra tettem a lécet, mert eddig nem más mint egy western-Stargate atlantis (csipetnyi prison breakkel fűszerezve (a fagyasztott kiscsaj meg - ha jól sejtem - egy kis 5.elem)). Amivel nem is lenne baj, csak hát hol az újdonság? Jó, megint csak a szám jár, mert még csak az első évad nyitó epizódjának a legvégén tartok, szóval még simán beszippanthat. ha tud. 

Amúgy döbbenet hogy mennyi ismerős sorozatszínész... a terminátorosban a 30 Rock-os csákó, a Lost-os csaj,  az új intern a Scrubsból; a Firefly-ban a Terminátoros csaj, a Lost-os pasi, a Stargate Atlantisos csaj, Desperate Housewives-os Tom Scavo, Gilmore Girls-ös pasas... Nincs elég színész amerikában??

Mondjon valaki valami jó sorozatot, kéééremszépen!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr175664972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása