EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2009. május 14. - Mirwen

szóval az van hogy egy csomó dolog volt, és ezért nem blogoltam. 

először az eü dolgok: voltunk Zsófival a neurológián, kemény három óra várakozás, nemsemmi... aztán mikor bementünk, a doki kérdezte hogy mi a gond, mondtam hogy repül, ő meg elkerekedett szemmel visszanézett hogy ezért jöttünk? Nem akartam mondani hogy azért nem árt ha megnézi, nem? Szóval végignézegette, ultrahanggal, fogdosással, mozgatással, forgatással és most már papírunk is van róla hogy makkegészséges.

Ugyaneznap délután elmentünk egy dévényes felmérésre, ahol végigmorzsolgatták, majd itt is mondták hogy nincs semmi gond, de egy kicsit kötött a gyerek, de ez még lehet akár életkori sajátosság is, erre figyeljünk, és ha nem múlna akkor jöjjünk vissza esetleg. Nem akartam mondani hogy már a hasamban is deszka volt nála, úgy böködte a bordáimat, most meg simán csak Kispeceknek hívjuk, úgy kifeszíti magát mint egy íj, simán le lehetne támasztani ilyenkor a sarokba a lábujjhegyeire...

ezenkívül még ortopédiára kéne elmenni, az egyetlen valós "veszély" a kötött csípő és csípőficam gyanú miatt, de ami ott megy, az maga a röhej: időpontot kellett kérnem hogy időpontot kérhessek! Csütörtökön telefonáltam két hete hogy időpontot kérjek, erre a lány mondta hogy már elfogytak, hívjam őket hétfőn. Hétfőn elfelejtettem, úgyhogy hívtam őket nagy merészen kedden, erre kiröhögött a lány, hogy mit akarok, elfogytak az időpontok. Mert hogy csak hétfő nyolctól kb 10-ig érdemes telefonálni, mert annyi idő alatt kiosztják az időpontokat. Kafa. Szóval kaptam időpontot jövő hétfőn nyolcra, hogy kérhessek időpontot.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr115664976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása