EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

csípő-kendő

2009. június 18. - Mirwen

Ezenkívül hétfőn voltunk csípőszűrésen, amire olyan kalandos volt bejutni, és semmi baja a kisasszonynak szerencsére. A dokinéni meg elképedt a textilpeluson, pedig nem mai darab. Már a dokinéni. Én meg a dokinénin, hogy hogy lehetséges hogy nem látott még ilyet, holottpedig.

Meg rendeltem igazi külföldi kendőt, amolyan Lexus a kendők között: Girasol, 26-os, rövidet (2,6m), mert az új kedvencem a csípőkötés. Mivel csak hosszú kendőim vannak, ezért egy ikeás lepedőt fogtam be: hosszában félbehajtottam, és már kész is, ebben volt pl a béri túrán is rajtam Zs (keddi poszt). Funkcióját maradéktalanul betölti ez is, de kicsit vág, mert túl vékony az anyag, meg ugye necces az utcára egy lepedőbe kötött babával kimenni, így is sokan cig ööö etnikai-tempónak nézik a hordozást. Mert buták, mert a legjobb dolog hogy közel van, neki is meg nekem is.

Babakocsit még mindig nem használjuk, csak utazáskor a mózeskosár részét visszük hogy legyen hova letenni aludni ott is ahol nincs esetleg kiságy, vagy akármi, nem létszükséglet, de azért jó. Amúgy az előszobában áll a kocsi, és ma pl beletettem Zsófit, és tologattam az egyik szobából ki, másikba be, és ő meg csak nézett rám elképedve hogy mégis mi a fenét csinálunk, mi ez az eszement ötlet, hogy őt így vízszintesen mozgatom, és közben nem lát semmit, csak a plafont.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr545664998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása