EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

lapsztopsz

2009. szeptember 10. - Mirwen

délutáni séta gyanánt elbattyogtam a délihez, hasamra kötve a gyerek, hátamon a hátizsák, és benyitottam a laptop.hu szervizébe. Néztek egy sort, ahogy szerencsétlenkedem a hátizsákommal, amiből kivettem egy laptoptáskát, amiből meg egy laptopot, de aztán megaszonták a tutit: 55+ÁFA a kijelzőcsere. Hát így jártam. Ha már ott voltam, megkérdeztem hogy mennyi lenne a tácsped kicserélése (ez gyakorlatilag az egész alsó rész, mert egy öntvény), és ekkor kiderült hogy nem csak hogy az egész alsó rész, de még a touch-pad érintőizéi is integráltak a műanyagra, úgyhogy az is minimum 20+ÁFA.

Aztán otthon eb meg már kutakodott egy sort, és ismét a tuti módszerhez nyúlt: kínai ebay. Egyenesen a gyárból. És végülis úgy húszezer forintért (postaköltséggel együtt!) idehozzák a kijelzőt, és nincs egész hétezer forint egy ilyen touchpad... döbbenet. A beszerelési leírás meg step-by-step ott van a DELL honlapján, úgyhogy ha úgy alakul, akkor majd rendelünk.

Utána meg nyitunk egy laptopszervízt.

De addigis amíg csak a sarja törött, és tudom használni, addig használom, a kopott touchpad meg már nem zavar annyira. (amúgy a szervizes srác azt mondta hogy még nem látott ennyire kikopni dell touchpad-et. ezekszerint csak én használom, mindenki más egerezik?)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr75665047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása