EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Mad Men

2009. szeptember 21. - Mirwen

A mostani legjobb sorozat evör!

1960-as évek, New York. A manhattani Sterling&Cooper reklámügynökség, és az egész akkori élet szőröstől bőröstől. Najó, itt pont beletrafáltam az egyetlen hibájába a korhűségnek: minden nőnek szépen borotvált hónalja van. Pedig óóóistenem, hol volt az még... Iszonyú mennyiségű cigi, pia, merev előítéletek, brilliáns ötletek, és az irodai lét (mostmár letűnt) Aranykora.

Játszik benne a nagy titkos-leszbikus szerelmem: Christina Hendricks, akit még a Firefly-ban szúrtam ki, de ki az az élőlény a földön, akinek ne tetszene?

Amúgy meg elkezdtem kigyűjteni belőle a (korhű!) koktélok receptjeit amiket isznak. Eddig a legtöbbször:

Gibson

Gimlet

Stinger

Old Fashioned

eddig a Gimlet-et próbáltam ki, nekem kell még bele plusz valami lé, a négy rész gint nem fedi igazán az egy rész lime-lé. Pedig ez annó csaj-italnak számított. (vagy csak én lettem puhány nagymama)

Az Old Fashioned-ről meg Tudta-e Ön, hogy ez volt a legeslegelső lejegyzett koktél? Ezt is majd jól kipróbálom.

Amúgy jó dolog sorozatokat nézni. Szmájli.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr955665056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása