EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

menekültstátusz

2009. december 09. - Mirwen

ma hugom apáméknál kért menekültstátuszt, mert annyira szarul volt, hogy inkább hazavitette magát, én meg tesómnál (a nagyobbik húgom), mert jöttek strangszétbaszni. Alattunk állítólag beázott a szerelőszint, úgyhogy ma négy órára elzárták a vizet ÉS a szennyvizes cuccokat se lehetett használni, és ugye ráadásul a mi lakásunkban kellett szerelni is, úgyhogy ezt nem vállaltam, inkább hónom alá csaptam Zs-t és menekülőre fogtam.

Érdemleges nem történt: Zs kialvatlan volt, mert se a délelőtti, se a délutáni alvása nem lett elegendő hosszú (két-két óra helyett, bő fél-fél óra), Berci is nyafogós, úgyhogy a várt "jólelvannak a gyerekek" helyett kánon nyavajgás ment.

Ellenben én rászakadtam a Facebook-os farmville-re, és most állítom be épp a gazdaságom kissé önellátóbbra, hogy ne történhessen meg az ami tegnap előtt este (első játékos este), hogy hajnal fél kettőig fentmaradtam csak hogy bevárjam hogy beérik a málna, nehogy tönkremenjen. ehhehh, nem vagyok normális.

Eb meg vett egy ilyet. Kariaji tőlem, tőle, zsófitól.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr325665086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása