EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

így kell ezt

2010. április 10. - Mirwen

eljöttünk háromnapos hétvégézni zalakarosra a karos-spa-ba, mert volt letöltendő üdülési csekkünk még, és hamarosan lejár. Igazából sosem volt az én világom az ilyen velnessz téma, mert az egymedencében ázni másik hatszáz emberrel az valahogy irtóztat, meg habtestemet se szívesen mutogatom, de eb nagyon szeret fürdőzni (sic!), úgyhogy menjünk, én nem leszek akadályozó tényező.

ma reggel jöttem rá: a velnessz hotel az más néven mackónadrágos hotel.

Biztos én vagyok sznob és maradi, de valahogy nekem egy hotel az egy inkább kiöltözős hely, nem egy levedlős, roppant zavarnak a reggelinél mackóban és papucsban beslattyogó velnessz-törzsközönség.

Zsófit azért megáztattuk már kétszer is a 40 centi mély gyerekmedencében, első nap rögtön a sajtá elveimmel ellentétben én ültem be vele, pedig nagyon utálom amikor az anyukák beleáztatják magukat a gyerekmedencébe. Aztán többet nem is mentem le, csak ma fényképezni, mert azért fosok hogy nehogy összeszedjek valamit mégis. meg ugye nem is szabad áztatódni terhesen, vagymiaszösz, úgyhogy legalább sokat olvasok amikor a gyerek alszik, amúgy meg rohangálunk utána, vagy ő rohangál utánunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr515665156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása