EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

egy kicsit így más

2010. augusztus 16. - Mirwen

most szerdáig kölcsön a gyerek anyóséknál, szénné lesz kényeztetve, úgyhogy csütörtökön felköthetem majd a gatyám hogy ne bőgjön egész nap, mert 1: nincs egész nap a kezemben, 2: nem vagyok ketten mint szórakoztató bizottság, 3: nincs hatalmas lakás rohangálni, telistele új játékokkal, 4: nincs hatalmas kert, 4: nincs se kutya se macska, se kakas.

...azért rájöttem hogy a múltkor azért nem hiányzott, mert mi is a nem megszokott környezetünkben voltunk. Itthon azért érezhető a fájó hiány, az üres kiságy este, a (még) szétdobált játékok, a mancsos tükör, stb. Úgyhogy megnyugodtam, nem vagyok teljesen selejtes anyuka.

és most megyek, és szétunatkozom a fejem, esetleg keresek egy fodrász időpontot is.

tegnap már belecsaptunk a lecsóba, rögtön egy 21.15-ös mozival indítottunk: az Eredet, nekem tetszett, már csak azért is mert moziban voltunk, és sci-fi volt, de eb szétfikázta, neki nagyon nem jött be.

ma este viszont vééééégre - nem is tudom mióta akarom már megnézni - de IMAX-es Avatar.

és előtte még beülünk valahova, MERT MEGTEHETJÜK!

(most meg felhívom anyósékat hogy hogy van Zsófi)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr985665208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása