EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

névnap

2011. január 05. - Mirwen

nos ez a Simon név, ez úgy volt hogy megnéztem ugyan a wikipédián hogy mikor van, de tökre ki is ment a fejemből, meg ráadásul a Simon névnél nincs is kivastagítva hogy melyik az amelyik a naptárban is benne van, úgyhogy úgy kapta meg Simi a nevét, hogy én tegnap szembesültem vele hogy ma van, tekintve hogy felköszöntötték.

mert lenne ugyan még október 28-án is, de az közelebb is van a szülinapjához, meg az apja és az én szülinapomhoz is, meg januárban úgysincs más, szóval akkor inkább legyen ez a névnapja.

Tegnap előtt reggel Zsófi kócosan, álmosan átbotorkált hozzánk a másik szobába, még pizsiben, és odajött a babához, akit épp szoptattam hogy "Simike!" és megsimogatta. cukipofa. nem tudom honnan vette, mert mi nem mondtuk így, de persze anyai szívemet erősen melengette

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr135665277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása