EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ne főzz éhesen

2011. január 14. - Mirwen

sikerült életem legdrágább pudingját megcsinálnom:

csokipudingot akartam készíteni, fogtam egy zacskó csokipudingot, majd kikevertem 3,5-es tejjel, feltettem főzni, de nem voltam elégedett a várható végeredménnyel, úgyhogy tettem bele egy maroknyi mazsolát, ...meg egy fél tábla Amedei Porcelana-t (11793-as sorszámút) mert csak az volt itthon étcsoki.

igen, ez kábé olyan, mintha Dom Pérignon-t használnék bólé alapanyagnak.

nem is lett finomabb a puding, ellenben írhattam róla egy bejegyzést. én hülye.

(kis adalék még: ennek a táblának a másik fele, még mielőtt valaki azthinné hogy raklapszám ezt vásároljuk. Igen, 2008-ban már le kellett volna járnia, de szinte tökéletesebb volt most mint mikor megvettem)(másik update: mégsem ennek a másik fele, mert ez egy zöldpapiros volt, ez meg a P., de tökmindegy, ugyanakkor vettük mindet)(öcsém, mit összemagyarázkodok)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr765665286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása