EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

mindenféle

2011. január 27. - Mirwen

hétfőn megjött. Másnak még gyerekágyi vérzése van ilyenkor, aztán meg egy év múlva is azon lamentál hogy mikor jön meg végre, nekem meg már tessék, itt az egész újra a nyakamba. Kiszámoltam hogy így szeptemberre lehetett volna tesója Siminek. Asszem akkor végem is lett volna...

meg mondtam már hogy mennyire izé hogy nem vehetek Siminek semmit? persze tudom, hülye vagyok, örüljek hogy három gyerek után dől a cucc neki, de mégis milyen már az hogy eddig egy pár újszülött-kesztyű az egyetlen ruhadarab amit kapott tőlem.

térdem meg fáj még változatlanul, most már erősen gondolkozom hogy elmegyek újra dokihoz hogy ez normális-e... pihentetni és jegelni kéne. hjapersze... két gyerek mellett, mi? most fáslizással próbálkozom, de még sose fásliztam, úgyhogy nem igazán akar összejönni: vagy túl laza, vagy jó, de az meg egy idő után szorítani kezd.

illetve kéne találni valami jó kis kajarendelős helyet, kommentbe jöhetnek a sikersztorik. Annó Béresalexandra féle súlykontroll diétás menüt rendeltem, de hiába volt finom, valahogy borzasztóan elegem lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr665665297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása