EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

menza

2014. február 27. - Mirwen

megfőztem életem első tojáslevesét. soha nem késő elkezdeni. valahogy azt hittem hogy ez valami rém bonyolult dolog, nem is álltam neki még sose, de most kb féllábon állva összeütöttük apuval 10 perc alatt. 

és annyi tojást tettem bele és olyan nagy lebernyegekben hagytam ahogy csak akartam! ezért érdemes felnőni. imádom.

E, a gasztrosznob

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935835288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása