EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

szmájlihegyek hovalegyek

2015. január 24. - Mirwen

szóval azért na. Szerintem jobb most. Azt elfelejtettem ám hogy közben nekem itt súlyos D-vitamin és vashiányom lett műtétből kifolyólag, szóval az is közrejátszott az egész szarkupacra még. December legvégén elmentem vérvételre (három havonta kell az első évben) és január elején jött az eredmény, de egy darabig nem csináltam semmit, csak forwardoltam a dokimnak, aki meg ugye nem válaszolt. aztán olvastam valahol hogy a vashiány is engeriamentessé tesz , magyarul élni sincs erőd, hát nem egy jó állapot normál idegzettel sem, nemhogy így. Azóta lopom a kölkök Vigantolját - meg reménykedem valami helyi háziorvos beszerzésén -, illetve vettem Krauterblut-ot, vagymit, és iszom reggel-délben-este. Most egy hete talán. Meg gondolom a Remotiv is beütött, a lényeg hogy tényleg jobban vagyok és nem feltétlen látom gonosz, lila színű szörnynek sem egész nap Vilmost és kis sátánivadékoknak a nagyobbakat. A hely itt - izoláltságát tekintve - továbbra is szűk pokol, de már látom hogy milyen szépségesszép is ez a pokol, a maga kis fachwerk házaival, élhető léptékeivel. Hogy mennyire jó lesz itt gyereknek lenni. 

Viszont tegnap, mikor először sétáltam el egyedül a főtéri boltba este, akkor visszafelé azért mellbevágott hogy mennyire állatira nagyvárosi ember lettem, hogy mennyire hiányzik az az elcsépelt szóval "lüktetés", az élet. Tudom hogy a lehetőségek közül a legjobban döntöttünk, mert igazából Nürnberg is egy nyeszlett városka csak Budapesthez képest (Berlin, Hamburg, München és még futottakmég kategória: Köln, azok a városok amit Bp-el mérhető méretűek) és a német vidéki élet nem nekünk való, nagyon, szóval ez a városka tökéletes lesz a gyerekeknek, de azért én kicsit meghaltam most. Legalábbis nagyon irigylem Écit, aki megteheti hogy hazaugrik két hétre ha épp nincs semmi dolga és egy kicsit feltöltődhet Budapestből meg barátokból meg nyüzsgésből meg programokból.

és iszonyúan hiányzik a Balaton meg a Mátra. Hogy egy-egy órára volt tőlünk. Itt ugyanaz a lapáj van végehossza nélkül, München alatt változik a táj, szóval minimum 2,5 óra kocsiútra van az első nagyobb hegy, fürdős tó meg... nincsenek illúzióim, végülis a németek is hozzánk jártak melegben pancsolni.

Na, de amúgy jó. meg lakás rendeződik mint púpos gyerek a prés alatt, meg ovival újabb keretek lettek az élethez, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr67099161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása