EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 05. - Mirwen

bekk et bjudapeszt. jó volt otthon, tiszta karácsony előtti hangulat időjárásilag: ködös, hideg, viszont mindenhol kis lámpafüzérek, mint nálunk is a kertben két fenyőn is... szombaton a sulibamenet elkéstem ugye, de nem vesztettem sokat: az első szünetre értem oda, és gyorsan átmásoltam amit addig írtak... aztán meghozták a rendelt könyveteket. persze én voltam akkora balfasz hogy nem rendeltem, merthogymajd én lefénymásolom az egészet jóól... peeerszeee... de aztán észrevettem hogy maradt még egykettő, mert nem volt épp ott aki rendelte, az egyik ilyen kupacra (két könyv..) gyorsan lecsaptam, szóval ez is elintézve... ugyan, nem állok én már neki fénymásolgatni.. szóval könyvprojekt kipipálva. ekkor tesómmal váltottam egykét sms-t hogy mikor induljunk. kiderült hogy ő is piszkosul unja a konferenciát ahova elment, úgyhogy lépne haza hamarabb. nos vita nem volt, megegyeztünk hogy lépünk. ez megy, a lelépés meg a lógás :-) nyugatiban találkoztunk, megvettük a jegyeket, majd mivel volt még időnk bementünk a westenbe. booorzalom tömeg! undoríííítóóó!... ha nem lettem volna éhes, ki is fordultam volna onnan azzal a lendülettel ahogy beléptünk, de nem volt mit tenni :-) bennt a kajásrésznél már az asztalokért is közelharc folyt, nekem is úgy kellett majdnem kihúzni valaki alól a széket, hogy leülhessünk.. szóval no more ünnepi bevásárlás az tuti!

Otthon Manci (kutyusom) mit sem változott, ugyanaz a kis szőrgombóc, aki volt, csak egyre ügyesebb és okosabb. este szexésnyújorkot néztünk, amit az én ügyes tesóm :o) vett fel, méghozzá majdnem egy egész videókazettányit. na annyi nem volt, de úgy nyolc rész tuti.. mondjuk elég balfék részek voltak: hererák meg hasonlók, de azért na... másnap persze azért otthon sem kerülhettem el a végzetem: tesco-látogatás... aztán ebéd, aztán ezmegaz (persze választás is), és máris eljött a visszautazás ideje. és énmegmár itt is vagyok. esküszöm az induláskor Manci megérezte hogy elmegyünk: idegesen járkált felalá a lábunknál, és segélykérően kéreckedett fel egykét simizésért. cuki egy kis dög! jó lenne ha ittlehetne velem... sajálom :-\

pestfelé felfelé az úton olyan iszonytató köd volt, hogy ilyet még nem pipáltam: a felezősávból jó ha két vonalkát láttunk előrefelé ködlámpával... mentünk vagy hatvannal, de ahogy néztük senki nem siette el a dolgot :-) most itt ülök és épp lefagy a kezem, mert voltam olyan kis ügyes hogy nyitvahagytam a szobaablakot tegnap mikor eljöttem itthonról...meg a számítógépet is bekapcsolva hagytam, mert meg az emule: épp az Appleseed-et szedem lefelé meg a Kwaidan-t, mára az appleseed első része jött le, más semmi... hülye emule :-P meg mostanában cseszekszik a SETI is. nemtudja valaki hogy mi a fene lehet vele? nem indul, meg semmi... najó, leesnek az ujjaim: megyek felöltözöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr335662175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása