EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 10. - Mirwen

szörnyű dolgok történtek! az első: kiderült hogy annyi a meló hogy vasárnap is be kell jöjjünk dolgozni... ez fos. de azért jó, mert csak behozom magam egy kicsit meg csak ketten leszünk Tvel. (legjobb fej kolléganő) és ha épp nem güzülünk, akkor meg majd jól elleszünk. szóval adott ez a hétvégi meló szitu, erre látom, hogy jön a Gusztustalan Fejű, és odafordul Thez, hogy na, akkor szombaton bejön dolgozni, T meg mondja neki: "én meg vasárnap! nem jössz be akkor?". Gusztustalan fejű meg nagy lelkesen - boooorzalom ez a pasi! felesége meg két gyereke van, de ha egy XY kromoszómájú (ennyire válogatós..) mondd neki akármit, akkor rögtön ott nyáladzik és liheg... brooáf... szóval, nagylelkesen bólogat... erre én rögtön írtam egy mélt T-nek hogy ezt most tényleg jól hallottam? hogy behívja őt is? ("te most KOMOLYAN behívtad vasárnapra??!") hogy ne tegye má tönkre a szerencsétlen vasárnapunkat is... erre nézem, hogy még mindig nem ír T, meg még mindig nem.. egyszercsak jön egy levél a GusztustalanFejűtől hogy "Nem, Ő mondta, hogy akkor jön be. Miért? Nem bírod?" ..áááááááááááááááááááááááá!!!! NEKI, azaz a Gusztustalanfejűnek küldtem el!!!! hát Faszkorbács, faszkorbács nekem! ezt komolyan nem hiszen hogy ilyen balfék vagyok... namindegy. aztán kimagyaráztam valahogy hogy én a hétvégétől akarom óvni őt is meg T-t is... nahh, hantagép beindult... :-) de ahogy látom egész jó hatásfokkal: nem mérges rám...

van egy másik szaros dolog is: az hogy hiába fizettem be a zinternetért a csekket, kiderült hogy még mindig van egy tartozásom.. és lejártak és nem fogják visszakapcsolni othon a netet addig amig nem rendezem... szóval akkor nem dns probléma volt az ahogy jól sejtettem... szóval no blog for me... legalábbis vasárnapig :-\

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr755662192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása