EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 12. - Mirwen

hogy mi az abszolút okádék dolog?? az amikor az ember hajnalban kel fel vasárnap, csakhogy nehogy összefusson a munkahelyen a Gusztustalanfejűvel, és amikor beér, ottlátja a gusztustalan fejét a monitor mögött kajánul mosolyogva... szinte olvasni lehetett a homlokáról: "haahhh! aztakartátok hogy nehogy összefussunk a vasárnapi extramelózáskor, de én kicseleztelek titeket! sőt, ha kell egésznap benntleszek!" nincs igazság a földön! nincs... az előző helyen is egy olyannal kellett a szembeasztalokon osztoznom, akit gyűlöltem, és mostis... hihetetlen... és most itt hallgat valami nyolcvanasévekbeni reppet... a gusztustalan öreg fejével, és azthiszi hogy ettől most ő vagány, és fiatal.... és még ritmusra rugózik is a székében, olyan féregszerűen... bloooaaa... itt ülünk egy böszmenagy teremben, a T meg én... meg Ez... további szép vasárnapot mindenkinek...

anyway

tegnap még volt suli is, ami négykor fejeződött be. még suli közben elhatároztam hogy ma laskagombapörköltet fogok csinálni, így óra után elmentem a budai skálához hogy akkor majd a vásárcsarnokban szétnézek: ha nyitva lett volna.. nasebaj: majd a kaisersben: zárva... najóóva... én akkoris laskát akarok! fel a villamosra, el a nyugatihoz: itt is zárva a Kaisers, de ezt már sejtettem, így spuriztam be a westendbe, mert ott tudom hogy nyitva van: nyitva is volt, gomba is volt. boldogság.:-) meg ha már itt jártam a westendben, megvettem a gatyát amit kinéztem magamnak: szép szürke szövet, tök elegáns, és szerintem jól áll, vagyishogy az a szabás, amit szeretek. szóval teljes siker. otthon megfőztem pörköltnek a gombát, de szerintem annyira befáradtam úgy cakumpakk az egész napba, hogy ettem egy tányérral, és kidobtam a többit... pazarlás köbön, meg afrikában éheznek... tuuudom, a repedtlemezek... nemérdekel.  ...tegnap kaptam meg még a Sopranos 3. meg 4. seasonját is, tegnap este el is kezdtem nézni.. hát nem meghal a nagyi az első részben?! pedig ő volt az egyik legjobb karakter... ez nem a dallas? itt nem támasztják fel a karaktereket? jólenne...öööizé, most néztem meg a sopranos honlapon hogy tényleg meghalt a szinésznő :-(( hát akkor rip. és nincs több hülye kérdés...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr685662193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása