EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 22. - Mirwen

fáradt vagyok, de már csak egy nap van hátra, és mivel ma egész jól haladtam a melóval, holnapra nem maradt extrasok, hanem meg tudom csinálni, és talán még azt az utolsó vásárlást is megejthetem ami csak ma jutott eszembe: a tesómnak parfüm.. aluljárós kínai illatminta rulz... van a nyugatinál egy nagyon szimpatikus csaj, tőle szoktam venni majdnem minden hónapban illatokat. nemszeretek egy illatot sokáig használni - irigykedek is azokra, akinek csak egy illatuk van, ami szinte autogrammjukként funkcionál, és fel lehet az illatról az embert, az emberről az illatot ismerni - szóval nem vagyok ilyen, mert megunom, sőt megcsömörlök egy-egy illattól ha túl sok. szóval megyek a csajhoz, és megveszem az új illatokat mintákban. aztán amelyik tetszik, abból később szoktam még venni, de négy öt üvegcsénél tovább akkor sem használok tovább egyet, mert addigra biztos jön egy olyan újabb, ami jobban tetszik...    a parfümökben az fog meg általában, hogy milyen illatú másnap.. egy levetett blúz, egy sál... ezeken hogy milyen az illata másnap, ilyenkor teljesen más mint az a nyers-alkoholos szag, ami egy frissen fújt parfümé... ilyenkor mutatja meg hogy velem együtt milyen kompozíciót alkot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr625662246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása