EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 23. - Mirwen
najó, egyre szarabb a stílus meg amiket írok... kicsit frusztrál, de majd remélem elmúlik... a tegnapi Zs meg a huga készülődött épp hogy indulnak buliba, én ugye vacsizni voltam, de mikor visszaértem, beléptem a lakásba, megcsapott Zs parfürmjének az illata, és majdnem elhánytam magam.. nagyon finom illatú parfüm, de ez A Bulizós Parfüm, ez volt rajta mindig amikor bulizni mentünk, és... és amikor ugye az első rövideket ittuk még otthon bemelegítésképp. jéézus hogy utáltuk! mindenféle praktrikákat ki kellett találni hogy nehogy visszajöjjön az a vodka: gyorsan enni utána citromot, vagy valamit.. tööökmindegy volt, csak az időzítés számított.. és amikor azthiszed hogy majd a következő alkalommal könnyebben fog lecsusszanni: hát nem! egyáltalán nem... persze aztán amikor beüt, akkormár utána már sima ügy... namindegy... szóval a parfüm: rögtön eszembejutottak a készülődéses pillanatok, amiket vodkaiszogatások színesítettek, és az a pavlovi gyomorgörcs is... félelmetes az ember agya hogy miket meg nem jegyez.. bár olvastam valahol hogy az illatokra emlékszünk a legjobban vagy legtovább vagy mi...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr245662247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása