EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 14. - Mirwen

tyűazannya... most értem haza, de már indulnom is kellene tovább... ha most nem fáztam fel, akkor soha... olyan hideg volt hogy az csak na, nekem meg a vékony gatyámban majd befagyott a seggem...újra a kínai plusban! demostmár időm is pénzem is és listám is volt! és ahhoz képest hog ez kínai üzlet, jópár dolgot megtaláltam: mirin, wasabi, szezámolaj, rizsecet, persze tofu is. aztánmeg még vettem rizstésztát, szárított halforgácsot, ugyanilyet tintahalból is, meg két csomag tök ismeretlen instant üvegtésztás levest is, ami jólnézett ki a csomagoláson. elég zsákbamacska szerű... eehhhehhh

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr255662356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása