EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 14. - Mirwen
ma szabin vagyok. nyolckor keltem, azzal az érzéssel hogy ha akarok, még aludhatok. mondanom sem kell, nagyon jól esett. megveregettem a vállam, majd még lustálkodtam egy kicsit, megint megcsodáltam az én szép kis szótáramat, benne van még "Pest" is... nemsemmi... aztán kimentem a konyhába, és átmostam egy adag rizst hogy megfőzzem. közben már azon agyaltam hogy kellene valami extra dolgot csinálni, ha már tegnap kaptam szép vékony lazac szeleteket. végülis egy ál-sushi mellett döntöttem. szusi rizs helyett thai rizs, rizsecet helyett normál ecet, nyers lazac helyett füstölt lazac... szusi magyarosan ehhheehh. de a szójaszósz legalább kikkoman volt, úgyhogy ha becsuktam a szemem, és úgy ettem, még egy pillanatra a rendes sushi ízvilága is megvolt az ízek között. szóval egész jó lett... evés közben nagy ráérősen lapozgattam az új szakácskönyvet, és kiírkáltam azokat az extra dolgokat, amiket ma a "kínai plus"ban megszándékozom nézni hogy van-e. Mert van ugyan pár direkt japán cuccokat áruló hely, de azok piszok drágák, és múltkor is láttam ott a kínaiban egész jó áron például szakét. szóval először ott nézek körül...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr55662355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása