EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 23. - Mirwen

tegnap a hírekben mutatták ahogy köcsög ausztrál kölkök egy kismacskát dobáltak félholtra kővel, majd biciklivel átmentek rajta többször, utána meg... nos eddig bírtam, és kapcsoltam át.... hogy lehetnek ekkkkkora köcsögök? az ilyenek még időben le kellett volna vetni a tajgetoszról...

jameg éjjel volt a Green Mile is... peeerszehogy végigbömböltem a végét, hiába, én márcsak ilyen picsogós vagyok. ki is szoktak röhögni a haverjaim...hehhehee

bbaaaz,  Spektrumon épp az Iráni sípályákról van szó: "...Dizin - a helyi síparadicsom - a Teheráni gazdagok felkapott helye. Itt nem kötelező a csador a nőknek."

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935662396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása