EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 28. - Mirwen

jól beégettem magam egy fórumon: az egyik srác, nevezzük A-nak, beposztolt egy hozzászólást amiben egy link volt valami movie-ra, de persze innen a krumpliföldről nem játszhatóak le ezek az állományok. a lényeg, hogy a poszt után kiderült hogy abból a filmből van egy nőcis jelenet, amelyiket én kifejezetten utálok, de nem nagyon merem hangoztatni mert mindenhol istenítik. aztán jött az egyik haverom és A-posztjára reflektálva kifejtette hogy a film ritka fos, de köszöni szépen hogy ezt az egyetlen értékes jelenetet a filmből belinkelte.  nna, gondoltam, ilyensemnagyon volt eddig, mert a kollégával általában nem egyezik az ízlésünk filmek terén, így gyorsan bekalapáltam hogy kivételesen egyet kell értsek vele. .. erre haverkolléga visszaírja a következő kommentjébe hogy "mióta imádom én double-essz-dildó-fun-t?" és vigyorik ezerrel... 

tanulság mára: sose kommentelj anélkül hogy tudnád hogy miről szól a link...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr435662421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása