EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 25. - Mirwen

hamár hónyomi felhozta a témát, akkor énis elmesélem: nálam a tegnap esti "húsleves gazdagon" kísérlet fulladt geciszagba... hihetetlen volt kimenni a konyhába, ahol elvileg egy lábasba víz meg erőleveskocka főtt(...) üvegtésztával, hogy micsoda orrfacsaróan savanyú és tömény spermiumszag terjengett... az a többnapos, állott...(énkérekelnézést) Szerintem el is szégyelltem magam ott a konyharuhával a kezemben... aztán gondoltam hogy biztos csak a lobogó forrás miatt, és majd ha elzárom a gázt, akkor okés lesz... de nem.. próbáltam hogy akkor belekanalazok, de felrémlettek mindenféle nemrég olvasott/látott mpegek/jpegek/movok/mittoménmik a szániról...és valahogy mégsem éreztem úgy már hogy éhes lennék... ilyen határozott mozdulattal rég húztam le kaját a vécében.

hosszú idő után az első zaftos szekszuális élményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr845662542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása