EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 27. - Mirwen
nos kicsit bővebben... rekedt vagyok, nem hallok és fáradt: szétugráltam és üvöltöztem magam, és ez jóó.. főleg ahhoz képest hogy milyen szarul kezdődött. Ugyanis mikor odaértünk derült ki számomra hogy ez VIP jegy, ezért második emelet magasságban, oldalt fennt, páholyba szólt a jegy... tehát ülni.. és a smasszerek hevesen ellenkeztek mikor mondtam hogy nemlehetne-e lemennem a küzdőtérre ...hogy én? ülni? koncerten? és ráadásul oldalról??? mikor moziba nem megyek ha nem középen ülhetek, annyira zavar ha nem minimum a gyújtópontjában vagyok a hangnak... szóval felkullogtam, az amúgy lenyűgözően fasza vip szektorunkba, ott bánatosan elszopogattam egy pár pohár pezsgőt, eltoltam a pincér nyújtotta szendvicseket, és az élet igazságtalanságán rágódtam, hogy akkor kényeztet amikor pont, köszönöm, de nem kérem. ...bezzeg... japersze én halálmetálra öltöztem, a páholytársaim meg konszolidált menedzserek, menedzserinák, közgazdászok voltak, mintha csak színházba jöttek volna.. írtam vagy hatezer sms-t KZs-nek, nagy koncerttársamnak, aki sajna nemszereti a Rammsteint, ezért nemjött, ellenben mélyen együttérzett gyötrelmeimmel..  aztán Apocalyptica után mikor felbőgött az első taktus Rammstein, és a közönség lennt őrjöngeni kezdett, akkor már azon gondolkodtam hogy stage diving szerűen levetem magam az erkélyről. aztán inkább kimentem a folyosóra, ahol mégegyszer megkérdeztem egy másik szekuritist hogy biztostuti nemmehetnék-e le? Erre már hezitálva aztmondta hogy kérdezzem meg azt a nőt, és mutatott egy szervezőnek tűnő csajra, akivel épp egy srác meg egy lány tárgyalt, akiken látszott hogy ők sem érzik itt fennt jól magukat, gyorsan odaspuriztam, a csaj vóki-tókizott egy sort, aztán levitt minket végülis. Hállelúja! Viszlát savanyújóskák! és bevetettem magam a sűrejébe. mondjuk csak a keverőpult magasságáig merészkedtem el, az is elég volt, ordibálni onnan is remekül tudtam, denszeltem is kicsit, meg ugrabugra. Kollégám fenntmaradt, mert kocsival volt, tehát nem ihatott, és így aztmondta hogy józanul nem érezné jól magát lennt... Aztán a ráadás Ich will után gyorsan visszaspuriztam fel, mert tudtam hogy már csak két szám jön, aztán végelett, kocsibavágtuk magunkat, hazahozott, és énmeg próbálok épp lecsillapodni... hehheee

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965662551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása