EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. május 01. - Mirwen
mai nap csúcspontját még el sem meséltem: épp a rosszul bekötött hangkártyám miatt négykézlábaztam a gépem mögött, meg ment a rohangálás a hangfalak meg a gép között hogy akkor melyik szól, melyik nem, amikor a földre készített (aki hüje...) eédembe sikerült belelépnem. ami nem volt más, mint egy adag rizs, algalap meg szardínia saját levében. akármelyikbe léphettem volna, de nem! sikerült a szardíniás doboz szélére lépnem... így az új nike mackóm mindkét szára, a zoknim, a papucsom, a szőnyeg, a konyharuha meg úgy minden hal-leves lett... még szerencse hogy nem olajos volt a szardínia... kicsit dejavu érzésem volt a joghurttal kapcsolatosan... nos, utána nekiálltam a ruhamosásnak, meg a vadiúj vanish szőnyegtisztítósprével manővereztem. de biztos-ami biztos alapon ment a füstölő is.
hát így jár aki egyszerre akar ebédelni meg gépet szerelni...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr315662718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása