tegnap hazaérve szomorúan vettem észre hogy nemmennek a letöltéseim amiket még előző nap este hagytam ott... restart háromszor, modem kihúz, ujrabedug: semmi.. semmi és megint semmi. Lóhalálában hívtam HZs-t hogy segítsen, de sajnos nem sikerült sehogysem lelket verni a zinternetes kapcsolatba, de legalább kiderült hogy még tegnap reggel 8felé szakadt le a hálóról DHCP szemafor timeout vagymiafenével. Ekkor a naív ügyfél felhívta az 1234-et, majd elkezdte hallgatni a cég gyönyörűen szerkesztett telefonos ügyfélszolgálatának menüjét. Felhívták a figyelmemet hogy az interneten keresztül mennyivel egyszerűbb intézni ezeket. Kicsit összecsikordultak a fogaim. "Szolgáltatásainkkal kapcsolatos információk: eggyes gomb, Műszaki segítségnyújtás: kettes gomb.." lenyom 2-est. "levelezőszerver beállítása: eggyes gomb, modemes visszahívószám: kettes gomb, ftp szerver beállítása: hármas gomb, name szerver beállítása: négyes gomb, proxy szerver beállítása: ötös gomb, visszalépés a menübe: csillag gomb..." anyátok! és ha nincs mit beállítani?!? ekkor újra hallgattam a főmenüt, hogy akkor mi legyen, majd megnyomtam a hatos gombot: "Szolgáltatás lemondása".. itt bezzeg rögtön felvették. kapcsolták is a műszaki srácot, az meg "niiincsis kockafejed pistiiikeee" stílusban elkezdte: "kérem hogy nyomja meg a bal alsó sarokban a "Start" gombot, majd a "futtat" menüpontnál írja be kérem hogy Cecil, Márta, Dénes"... itt gyorsan leállítottam, felvázoltam a helyzetet, és végülis pár hümmögés, pár hitetlenkedő megjegyzés után elkérte a számomat hogy majd visszahívnak, de meg kell kérdezze a műszakiakat. azóta is hívnak...