EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. szeptember 02. - Mirwen

buszra vártam, amikor megláttam egy 14 éves forma vékony, magas, fekete cuccokba öltözött, copfos-metálos fiút. Moonspell pólóban. ettől mindig megkergülök. márhogy más is szereti a Moonspellt. tudom hogy hülyeség meg minden... felszálltunk a buszra, zenéthallgatott, énis, közben meg büszkén kikeresgéltem a Moonspell koncerten készült képeimet magamban a telefonon, csak úgy nosztalgiázva. Hát nem ugyanott szálltunk le? na, ezt már nem hagyhattam szó nélkül, és odamentem a gyerekhez azzal az issszonyú idétlen szöveggel hogy "neharagudj, hol vetted ezt a pólót?" . szerencsétlen először köpni nyelni nem bírt, aztán elmagyarázta hogy a nyugatinál valahol, énmeg megköszöntem és odébbálltam. pedig csak annyit akartam volna mondani igazából hogy "bazzeg! teisvoltál koncerten?? nemkurvajóvolt?!"

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr245663046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása