EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. november 02. - Mirwen
úúúúú!!! ma mekkora meglepetés ért: az hagyján hogy Tanakától (a japán haverom) kaptam elsején egy szülinapi e-cardot, tisztára örültem neki, de az előbb megyek ki ellenőrizni a belsőpostát, ahol a fakkomban már megint egy A4-es vastag boríték csücsült. fel se tűnt már, hiszen csak ilyeneket kapok, kiviteli tervekkel, rajzokkal, soksok doksi. mostis csak rutinból nyúlok bele, erre érzem hogy nem az a normál boríték-papír érzés, hanem durvább, merített papír, megnézem, hát Tanaka küldte, kinntről! tiszta édes! egy levél, meg "enclosed are some birthday gifts...", apróságok, de a szájam vigyorba merevedett, ahogy a csomagolásokat tépkedtem le: egy szumózós fametszetes egéralátét, egy sushi variációs egéralátét, és egy csodaszép kézzel festett selyemkendő. komolyan, most csak az jut eszembe hogy mekkora egy utolsó suttyó vagyok, hogy még mindig nem adtam fel neki postán az unikumot, ami már fél éve ott áll a díszdobozában a konyhaasztalon. undorító.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr215663225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása